2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کرم آب‌رسان پوست خشک و نرمال

مشخصات اصلی


قیمت: 117000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

  • مرطوب‌كننده عميق با تأثير ٢٤ساعته (حاوي هيالورونيك اسيد)
  • مغذي، آبرسان و نرم‌كننده پوست (حاوي روغن آووكادو و جوجوبا)
  • بازسازنده لايه محافظ پوست
  • جلوگيري از تبخير آب پوست
  • التيام‌بخش، ترميم‌كننده و شاداب‌كننده پوست
  • جلوگيري از ايجاد چين‌و‌چروک
  • پايه عالي براي آرايش صورت (Primer)
  • مناسب پوست‌هاي نرمال تا خشك
کرم آب‌رسان پوست خشک و نرمال تراست

برای اینکه یه پوست سرحال و شاداب داشته باشین، باید مرطوب نگهش دارین! مثل گیاهاتون ☘

که هر روز حواستون بهشون هست، باید شب به شب یا هر وقت خواستین یکی از کرم‌های آبرسان تراست رو بردارین تا سطح رطوبتش رو تنظیم کنین!

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پوست خشک پوستی است که رطوبت و آب ضروری برای عملکرد حفاظتی خود را از دست داده است و به همین دلیل مقاومت آن در برابر عوامل آسیب رسان خارجی پایین آمده و پوست مستعد التهاب و خارش می‌شود.

هر گونه تحریک پوست خشک، باعث آسیب‌ و اختلال بیشتر در عملکرد لایه دفاعی پوست و در نتیجه باعث التهاب و قرمزی آن می‌شود. پوست شما در این مرحله به درمان سریع و با دوام نیاز دارد.

کرم آب‌رسان تخصصی پوست خشک و معمولی تراست، از پوست شما در برابر عوامل آسیب رسان بیرونی، خشکی ژنتیکی و خشکی در اثر استفاده از داروهای خاص محافظت می‌کند.

این کرم با برخورداری از مواد موثر منحصربه‌فرد و زیر نظر دانشگاه لوزان سوئیس تولید می‌شود. مواد موثری نظیر هیالورونیک اسید، کمپلکس فوکوژل و آسپارلین در کنار استفاده از روغن جوجوبا و آووکادو بصورت کلدپرس (Cold Press)، تاثیر بی‌نظیری روی پوست شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از ماده بی نظیرهیالورونیک اسید که از یکی از برترین مواد موثر در آب‌رسانی محسوب می‌شود، علاوه بر ایجاد رطوبت مورد نیاز پوست، موجب تاخیر در روند پیری پوست نیز می‌شود. هیالورونیک اسید موجود در کرم تراست با اتصال به مولکول‌های آب روی پوست، موجب تقویت هیدراسیون موثر پوست خواهد شد.

جالب است بدانید هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد ولی با افزایش سن، تولید آن در بدن کاهش پیدا کرده و این کاهش موجب پیری پوست می‌شود.

وجود ترکیبات مغذی مانند فوکوژل و آسپارلین در فرمولاسیون انحصاری این محصول در کنار روغن‌های جوجوبا و آووکادو، رطوبت رسانی 24 ساعته را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند که علاوه بر کمک به بازسازی پوست، موجب می‌شود که از این محصول علاوه بر کرم آب‌رسان، بتوانید به عنوان یک پایه آرایش مناسب برای پوست خشک استفاده کنید.



برچسب ها: #تراست #لیاتیم #کرم_آبرسان_پوست_نرمال_تراست #کرم_آبرسان_پوست_خشک_و_نرمال #چین_چروک #ابرسانی_پوست #رفع_چین_چروک #ترمیم_کننده #مرطوب_کننده_پوست #چر ,

مشخصات فنی


حجم50 میل
فرم محصول کرم آبرسان پوست نرمال تا خشک
جنسیت مصرف کننده عمومی
نوع پوست نرمال تا خشک
کاربرد آب‌رسان عمیق پوستی، پیشگیری از ایجاد چروک های پوستی، مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی، التیام بخش و تسکین دهنده، ترمیم کننده، پایه عالی برای آرایش صورت
زمان مصرف روزانه؛ پس از احساس خشکی
نحوه مصرف کرم را روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید تا جذب شود
نوع بسته بندی تیوب، جعبه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط